MAKALELER
Öğrencilerin El Yazısıyla Yanıtladığı Açık Uçlu Maddelerin Puanlanmasında Yapay Zekâ Performansının İncelenmesi | | PDF | | PDF (English) | |
Mahmut Sami Yiğiter, Erdem Boduroğlu |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Ortak Metninin Kapsayıcı Ölçme ve Değerlendirme İlkeleri Açısından İncelenmesi | | PDF | | PDF (English) | |
Süleyman Temur |
Ölçme Değerlendirme Metinlerinin Seçimi ve Yazımına Yönelik Bir Araç: Okur Dostu Bilgilendirici Metin Dereceli Puanlama Anahtarı (ODBİMDEPA) | | PDF | | PDF (English) | |
Dilek Fidan, Tuğba Çelik Korat, Sercan Demirgüneş, Seçil Alaca, Nida Kırömeroğlu |
Okuduğunu Anlama Seviyesinin Ölçümünde Boşluk Tamamlama Testleri | | PDF | | PDF (English) | |
Muhittin Rahman Kalyoncu, Muhammet Memiş |
Karşılaştırma Yargılarıyla Puanlamada Uyarlamalı Eşleme ve Standart Hata Sonlandırma Kuralı: Yazma Becerisinin Ölçülmesine Yönelik bir Uygulama | | PDF | | PDF (English) | |
Sungur Gürel, Murat Doğan Şahin, İbrahim Uysal, Ali İhsan İbileme, Tuba Gündüz |
Eğitimde Madde Takımlarının Kullanımı: eTIMSS 2019 Örneği | | PDF | | PDF (English) | |
Kübra Atalay Kabasakal, Sebahat Gören |
Yanıt Sürelerinin Karma Modellemeye Dâhil Edilmesi PISA 2022 Matematik Okuryazarlığı Örtük Gruplarının Belirlenmesini Nasıl Etkiler? | | PDF | | PDF (English) | |
Halime Yıldırım Hoş, Menekşe Uysal Saraç |
Ortaöğretime Geçiş Sınavı (LGS) Matematik Sorularının Süreç Standartlarına Göre Değerlendirilmesi | | PDF | | PDF (English) | |
Hilal Çelik, Zeynep Sonay Ay |
Görsel Sanatlar Öğretmen Adaylarının Dijital Değerlendirme Aracı Hazırlama Deneyimlerinin İncelenmesi | | PDF | | PDF (English) | |
Süreyya Genç |

Eğitim ve Bilim'de yayımlanan tüm içerik ve makaleler "Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı" ile lisanslanmıştır.
ISSN: 1300-1337